Az ajánlat:

Melyben megismerkedsz a girokopterrel, műszereivel, földi előkészítéssel, és a kormány mozdulatokkal, a motorindítás feltételeivel, és elméleti felkészítést kapsz arról, hogy a rotort hogyan kell előpörgetni. Majd következik a 15 perces tesztvezetés, ami minden esetben a hátsó ülésből történik. Ha ezt a programot választod, olyan pilóta mellett teheted meg az első próbálkozásodat, aki több száz órát töltött a levegőben.

Ha meg tetszik a repülés, „girozás” e formája, szeretettel visszavárunk, hogy  a képzésedben is segítségedre lehessünk. Két jegy összevonható, ha Te többet szeretnél első alkalommal a levegőbe tölteni. Ha a kísérő barátodnak is megtetszik és ő is repül az első alkalomból, akkor neked térítés nélkül áttöltjük a repülésedről készült videót.

1 óra repülés:

Javasolt útvonal: Budakeszi- Biatorbágy- Diósd- Tököl- Délegyház különböző színű tavai-

Dunavarsány- szoborpark- Bp. látképe minden híd,rolex replica Margitsziget, madártávlatból látható- Csillebérc- Budakeszi.

A Duna kanyar végig repülése: 

Javasolt útvonal: Fahegy- Biatorbágy- Dorog- Esztergom- a Duna kanyargós folyása- Szentendre- János hegy- Budakeszi.

Az autogiro emelkedése úgy történik, hogy a repülőgép előrehaladása által keletkezett légellenállással együtt forog a rotor, és forgó lapátként funkcionál. A helikopterrel ellentétben a csavarszárnyasnak nincsen egy motor által aktívan meghajtott vízszintes rotorja, melyet rendszerint egyidejűleg az előre-és hátrarepüléshez is használnak. Ezt a feladatot a gyrokopter esetében, többnyire a hátsó végére épített tolópropeller látja el, mely gondoskodik a megfelelő meghajtásról. A rotor teljesen szabadon forog és csak 2 tengelyen kell kifordíthatóan felfüggeszteni, hogy a repülőgépet irányítani is lehessen.

Az egész mechanika nem bonyolult. A helikopter esetében a motornak meg kell hajtania a fő- és a farmotort, ami ráadásul műszakilag nagy ráfordítást igénylő áttételt igényel. A motorleállás egy csavarszárnyas esetében veszélytelen, mivel úgy, mint egy hagyományos repülőgéppel át lehet vele térni a siklórepülésre és elő lehet készíteni a leszállást. Az „ellenszél” meghajtja a rotort, mely aztán gondoskodik a felhajtásról. A helikopter motorleállásnál azonnal elveszíti a felhajtást. Az autogirot ráadásul sokkal egyszerűbb irányítani – nagyon hasonlóan, mint egy normál merevszárnyú repülőt (3 tengelyes) – és ezáltak a repülést viszonylag gyorsan meg lehet tanulni. A repülőgépekhez képest a girocopternek rövidebb felszálló szakasz és sokkal rövidebb 0-10 méteres leszálló pályahossz szükséges. A mintegy 30 km/h leszállási sebesség egy vészleszállást is veszélytelenebbé tesz, mint a merevszárnyú repülőgépeknél.

Külön fizetendő a helyszínen: 2 990 Ft reptéri illeték. Súlyhatár 125 kg

Fontos információk

Felhasználható:

2019. október 31.-ig


Facebook értékelés

Bejelentkezés:+36 20 777 9913 vagy pamacs@nimbusrep.huA repülési időpont az időjárás függvényében változhat. Voucheredet egyszerűen, OKOSTELEFONON váltsd be partnerünknél. Internetkapcsolattal nyisd meg a vouchert az email fiókodból vagy profilodból és nyomj rá a QR kódra, partnerünk rábök az elfogadásra és már kész is. Egyéb esetekben nyomtatva is elfogadják.

Oszd meg másokkal!

Beváltás helyszíne

 

Partner neve: Nimbus Repülőklub

Cím:
2092 Budakeszi Farkashegyi repülőtér
Útvonal tervezés

Nyitvatartás:
Egyeztetés szerint!

Elérhetőségek:
Telefonszám: +36207779913
E-mailcím: pamacs@nimbusrep.hu
Webcím: http://www.nimbusrep.hu/
Facebook: Kattints ide!

Autogiro helikopteres repülés, a Nimbus Repülőklubtól
24.990 Ft 15.490 Ft
38%
hátralévő idő
eladva21
megveszem
15.490 Ft megveszem

Az ajánlat:

Melyben megismerkedsz a girokopterrel, műszereivel, földi előkészítéssel, és a kormány mozdulatokkal, a motorindítás feltételeivel, és elméleti felkészítést kapsz arról, hogy a rotort hogyan kell előpörgetni. Majd következik a 15 perces tesztvezetés, ami minden esetben a hátsó ülésből történik. Ha ezt a programot választod, olyan pilóta mellett teheted meg az első próbálkozásodat, aki több száz órát töltött a levegőben.

Ha meg tetszik a repülés, „girozás” e formája, szeretettel visszavárunk, hogy  a képzésedben is segítségedre lehessünk. Két jegy összevonható, ha Te többet szeretnél első alkalommal a levegőbe tölteni. Ha a kísérő barátodnak is megtetszik és ő is repül az első alkalomból, akkor neked térítés nélkül áttöltjük a repülésedről készült videót.

1 óra repülés:

Javasolt útvonal: Budakeszi- Biatorbágy- Diósd- Tököl- Délegyház különböző színű tavai-

Dunavarsány- szoborpark- Bp. látképe minden híd,rolex replica Margitsziget, madártávlatból látható- Csillebérc- Budakeszi.

A Duna kanyar végig repülése: 

Javasolt útvonal: Fahegy- Biatorbágy- Dorog- Esztergom- a Duna kanyargós folyása- Szentendre- János hegy- Budakeszi.

Az autogiro emelkedése úgy történik, hogy a repülőgép előrehaladása által keletkezett légellenállással együtt forog a rotor, és forgó lapátként funkcionál. A helikopterrel ellentétben a csavarszárnyasnak nincsen egy motor által aktívan meghajtott vízszintes rotorja, melyet rendszerint egyidejűleg az előre-és hátrarepüléshez is használnak. Ezt a feladatot a gyrokopter esetében, többnyire a hátsó végére épített tolópropeller látja el, mely gondoskodik a megfelelő meghajtásról. A rotor teljesen szabadon forog és csak 2 tengelyen kell kifordíthatóan felfüggeszteni, hogy a repülőgépet irányítani is lehessen.

Az egész mechanika nem bonyolult. A helikopter esetében a motornak meg kell hajtania a fő- és a farmotort, ami ráadásul műszakilag nagy ráfordítást igénylő áttételt igényel. A motorleállás egy csavarszárnyas esetében veszélytelen, mivel úgy, mint egy hagyományos repülőgéppel át lehet vele térni a siklórepülésre és elő lehet készíteni a leszállást. Az „ellenszél” meghajtja a rotort, mely aztán gondoskodik a felhajtásról. A helikopter motorleállásnál azonnal elveszíti a felhajtást. Az autogirot ráadásul sokkal egyszerűbb irányítani – nagyon hasonlóan, mint egy normál merevszárnyú repülőt (3 tengelyes) – és ezáltak a repülést viszonylag gyorsan meg lehet tanulni. A repülőgépekhez képest a girocopternek rövidebb felszálló szakasz és sokkal rövidebb 0-10 méteres leszálló pályahossz szükséges. A mintegy 30 km/h leszállási sebesség egy vészleszállást is veszélytelenebbé tesz, mint a merevszárnyú repülőgépeknél.

Külön fizetendő a helyszínen: 2 990 Ft reptéri illeték. Súlyhatár 125 kg

Fontos információk

Felhasználható: 2019. október 31.-ig Facebook értékelés

Bejelentkezés:+36 20 777 9913 vagy pamacs@nimbusrep.huA repülési időpont az időjárás függvényében változhat. Voucheredet egyszerűen, OKOSTELEFONON váltsd be partnerünknél. Internetkapcsolattal nyisd meg a vouchert az email fiókodból vagy profilodból és nyomj rá a QR kódra, partnerünk rábök az elfogadásra és már kész is. Egyéb esetekben nyomtatva is elfogadják.


Beváltás helyszíne

Partner neve:
Nimbus Repülőklub
Cím:
2092 Budakeszi Farkashegyi repülőtér

Nyitvatartás:
Egyeztetés szerint!

Elérhetőségek:

Telefonszám: +36207779913
E-mailcím: pamacs@nimbusrep.hu
Webcím: http://www.nimbusrep.hu/
Facebook: Kattints ide!

Válassz egy változatot